28
Dec
stored in: Result and tagged:

Dengan ini apak mengumumkan bahawa…. pemenang sulung Cikidong’s Photo Contest 1 ialah Hadfina! Dengan undian tertinggi sebanyak 795.

Sila hubungi apak Cikidong dengan segera untuk tuntutan hadiah sebanyak RM30.
bagi la no akaun senang kan… :D

Yang lain, jangan berkecil hati, masih ada lagi contest yang lain.. sediakan material banyak2 yer..

Apak juga dengan ini akan meletakkan satu banner korang (125X125) bagi setiap peserta sebagai hadiah saguhati untuk tempoh yang apak tetapkan di laman Cikidong. Yang takde tu apak akan cipta sendiri… meuhehehhe.

TERIMA KASIH!

4 Responses to “Keputusan Photo Contest 1”

  1. hadfina Says:

    alhamdulillah menang dengan cemerlang
    tak kisah ke bank mana2 ni :)

  2. eliss Says:

    terima kasih sebab bagi hadiah saguhati..gembira jugak !!eliss give u exchange link for 1 month ok utk blog cikidong !!

  3. apak cikidong Says:

    bg je no akaun mana2.. ala rm30 hengget jee kekekekeke jangan lupa yer esok atau luse apak up contest baru.. war²kan…

  4. apak cikidong Says:

    takde hal lah! join contest lain plak.. esok lusa apak anounce hihihihi

Leave a Reply